PČ vietas inspicēšana. Jihlava.

Trīs vīri, ceturtais fočē

Tas briest un mēs tam gatavojamies

Kamēr latvijā katrs pavasara ūdeņu cienītājs rīkojas pēc saviem ieskatiem un sirdsapziņas, mēs devāmies pasildīt degunus PČ spiningošanā no krasta norises vietā un piedalījāmies draudzīgās sacensībās.

Baltkrievam viena piegrāba

Uz LV Leona Stellas pagrāba, Baltkrieviem šie vizuļi ir labi pazīstami

Astoņpadsmit komandu konkurencē ieguvām 10 vietu, individuāli pie divdesmitnieka bijām divi, bet četrdesmitniekā bijām visi. Bet ne jau tas bija galvenais. Svarīgākais bija saprast briestošā notikuma norises upes īpatnības un papētīt konkurentus darbībā. Tikai forelisti zin, cik svarīgi ir ielaist upi sevī un sajust kur meklējama nepārbijusies zivs tad, kad šķiet visa upe jau ir pārmeklēta. Vakarnakt atgriezāmies, galva vēl dulla, es daudz nefilozofēšu- teikšu, ka čempis te notiks pēc mēneša un tāda tā upe izskatās. Lielākās zivis no lejas sektora tika izvilktas- 3,2 kilo barbe un 55 cm forele. Čehs Tihijs un ukrainis to dabūja gatavu. Bildes solīja atsūtīt, vai atsūtīs- kas viņ zin.

Barbe trāpijās arī mūsējiem, Eglīškunga lepnums

Baigais snufelis, kā smejies

Zonas lejpuse ir dziļāka. Cope tikai no sausām vietām!

Vienveidīgākā bet zivīgākā zona

Te bija arī pa šādai aizstraumei, bet tā kā tā bija visvairāk lejtecē, zivis gadijās arī pa monstram

C zonas augša. Pārmest uz precizitāti 50 metrus, saucas pasākums platajā līkumā

Vismazāk zivju bija citādi skaistajā augšas posmā. Iemesls esot...Kormorāni!!

Iespējams, sacansībās daudz ko slēps pakrastes, tās ir stāvas

Iespējams, sacansībās daudz ko slēps pakrastes, tās ir stāvasZonas garas- 700 metru viena, visu izskriet ir praktiski neiespējami

Raksts par tēmu Blogs.

16 komentāri par “PČ vietas inspicēšana. Jihlava.

1. Smuka sporta areena – uz pasaules chempi noteikti braukshu skatiities – man tikai 2,5 stundas ko rulleet. Bet pa priekshu – tiksimies LR chempii (ja vien buus izgaajis ledus :)). P.s. lielu barbi diezgan interesanti vilkt – uz gumijas vai shuupinja panjeema?

2. Gatavošanās PČ un LČ notiek zem katras kritikas! Neviens nav sazvanāms, neviens neko nezin…Izrādās Go Fishing startēs bez formas, kā kolhoznieki… Bēdīgi…

3. Jā. Atklāti sakot esmu ”pārsteigts” par Latvijas izlases ”komunikāciju”, ”gatavošanos”, un t.t.
    Sazvanīt vispār neiespējami, kas cik tālu ir izdarīts, vispār nav skaidrs… ‘Man domes prasa rēķinu, bet Fiļipova kungu laikam ieraudzīsim tikai Latvijas čempī…

4. Euuuu, džeki, ko ņemās?! 😀 Saprotu, ka Alūksnes pusē vēl sniegs, gan jau arī tur saule iespīdēs 😀

5. Citreiz tā gadās ka gruti mani sazvanīt, ta ka divas nedeljas menesī atrodos arvastī. Bet ir taču vēl cilvēki ar ko var komunicēt.
    Mans e-mail: manufaktura@inbox.lv
    Ja ir jautajumi, būs arī atbildes.
    Gatavojamies nakošām brivdienām,zivis divi veidi jau ir, vēl pa trešo iet parrunas.
    Ciemiņi arī ja drīz brauc.
    Mietiņjus Mara kungs palīdz ar vietejo mejstari istaisīt profi,uz daudziem gadiem.
    Māris deva šodien informaciju ka limenis upē ir +1 metrs.
    Pa nedelju būs tas kas ir vajadzīgs.

6. Go Fishing startēs kā kolhoznieki?!
    Kur tad Čempions tādu domu grāba. Malienas medaļnieki- nestresojiet! Līdz sacensībām divas nedēļas un Jums nenāk ne prātā kas kuram no mums paralēli foreļu čempja organizēšanai jādara ikdienā.
    Ne es ne Igors pretenzijas nav pelnījuši. Ja nevar sazvanīt, parasti sūta SMS, pat pamatskolas puikas to zin. Kad varēs, atzvanīs…

7. SMS sūtītas… atbilde = 0.000, komentāri lieki!
    Sajūta, ka 10 gados nekas šajā virtuvē nav mainījies.
    Pagaidām esmu dabūjis tikai kautkādas neskaidras atbildes par kaut ko un ap kaut ko…
    OK. Lai notiek, piedod Māri, bet kā Tu saki īsti vis nebūs gan 🙁
    1. Līdz čempim atlikušas 2.5 nedēļas (PČ), joprojām nav atbildes kā braucam un ar ko… kad prom, kad atpakaļ. Kā Tu tikko teici, arī mums paralēli ir DARBS, dažiem pat ļoti atbildīgs! Tamdēļ viss būtu jāieplāno, bet info ir nulle…
    2. Solīti bija treniņi kopējie, bet nekas nav pat piedāvāts.
    3. Joprojām ar Igoru Dzilnu nezinam pat cik liels ir mūsu finansējums… Igors man saka vienu skaitli, I.Dz. to pašu tik uz abiem, ko tur vēl piebilst.
    4. Zvanam – neceļ. Sūtu SMS – ”Kad esi Latvijā, lūdzu uzzvani”” – rezultāts 0.000.
    5. Esam ar Igoru uzrakstījuši domei iesniegumu finansējumam, kaut kādu kapeiku dabūjām, prasa rēķinu no federācijas. Nav pat skaidrs kam tad šo info mēģināt stumt, komandas pārtsāvim vai kaut kur federācijā pa taisno?
    6. Atsūtīja vienreiz Igors ziņu, lai uzzvana Inesei un noņem izmērus. Visu izdarījām pēc labākajiem paraugiem, tik Inese bij ĻOTI pārsteigta, ka tērpi vajadzīgi jau ap 13.maiju, esot teikts, ka tikai Maija beigās vajagot 😀
    7. Jautāju, vai par SAVIEM līdzekļiem iespējams dabūt līdzīgu baltu kreklu ar izšuvumu, kā iepriekšējiem dalībniekiem, kam jau ir tādi. Atbilde, ka esot ievadītas sarunas ar Zvejas kungu bet nekā konkrēta.
    8. Joprojām mēģinu saprast, vai solītie uztveramie tīkliņi būs uz Latvijas vai pasaules čempi. Teica būs uz Latvijas, tagad uzzinu, ka domāti tikai PČ, tā pati info neoficiāla caur rozēm 🙂
    9. Nedomāju, ka vajadzētu turpināt. Vienkārši KUR JŪS REDZAT KOMUNIKĀCIJU ?

8. Sms saki. Tā komunicē mana piecpadsmitgadīgā meita ar piņņainajiem puišeļiem, kuriem pirmais riests sācies. Sanāk kā vienmēr-viss pēdējā brīdī! Tas nav normāli! Man ieslēdzies pofigisms-kā būs tā būs! Ziemā jau ievadīju sarunas, vajag to, vajag šo…nu nav Alūksnē sporta uztveramo tīkliņu. Palūdzu Tev Maŗīt ar Eini parunāt. Aizmirsi. Pofig! Šķūnī kaut kāds karājās, gan iztiks…
    Nevienam netaisos zvanīt, jo sanāk ka tas tikai man vajadzīgs. Telefonu atslēgt nav manā stilā-esmu pieejams 24h diennaktī.

9. Skatos Latgalē sniegs vēl nav iskusis,to var redzēt no jūsu postiem.
    Par to ka 10 gadus nav nekā mainijes no Jūsu Profi viedokļa,liels ‘prieks’.
    1. Brauksim arā no 15 uz 16 datumu naktī,atpakaļ izbrauksim 20 agri no rīta, laj vakarā būt Rīgā.
    Brauksim ar busu, un ar džipu.
    Treniņi pirms PČ būs, bet tikaj pec tā kad Ogres upē būs ielajsta zivis.
    Par naudām visiem bija patekts, atkartoju vēl reiz- 350 eiro no cilvēka.
    Par finansu lietam kas ir saistītas ar federaciju, jasazinās ar Jāni Stikutu. tel.29517507.
    Par tērpiem atsevišks stāsts, pirmkārt tos pasūt mums federacija.Otrkart, finansejumu cik es esmu dzirdeis federacija dabuja 10 dienas atpakał,tam lietām. No koments.
    Par uztverāmiem tiklińiem pirmo reiz dzirdu. Dodiet parametrus un garumu, nopirksim, vaj rekomendēsim kur nopirkt.
    Par baltu kreklu, lidzekłi te ne pri čhem. Pirmkārt ir jaatrod tie krekli pardošanā, otrkart Zvejas kungs iedeva koordinātus firmai kura to visu smuķi izšūva.Bet to visu ir jadabū kopā, lai Jums būtu tāds krekls.

Es ceru ka dotās atbildes dos Jums sapratni,un nervozēt un kritizēt ne ko labu ne jums, ne komandai ne dos.
    Lai veicās.
    Dzilnas kungs, par sačoku es jau augša rakstiju. Ja tas ir saistīts ar pasaule čempi, es tev iedošu savu nakrojņak. Ja ir saistīts ar Latvijas,es arī tevi varu izručīt. Tā nav problēma.Ja gribi kaut ko ipašu, raksti man.
    Nevajag no mušas taisīt ziloni.

P.S. Ja kadām ir vajadzība, pasutīt Leona sporta rotińus, dodied zińu cik un kādus.Šodien komunicejamies ar meistaru, lai dabūt rokā nakošnedeł.
    Ir spec pasutijums Gold Fish vobleriem no balsas, 4,5 un 5 mm .Paradīšu LČ. Tos arī var iegadaties.Var apskatīt foto,manā FB lapā.

10. aizmirsu piebilst, ka mums būs šogad 9 cilvēki PČ. Devitais būs Latvijas edamās gumijas ražotajs L Baits, Vadims Loginovs.

11. Igor!
    Man personīgi telefonā APGALVOJI, ka viss ok, sačoki ir pasūtīti ALBAKORĀ! Tagad atklātā tekstā paziņo to, ka pirmo reiz dzirdi 😀
    Principā viss skaidrs. Kā I.Dz. jau teica, to, laikam vajag tikai mums pašiem.

12. Modris
    Protams,ka Jums pašiem. Ja ZG ļauj man sev voblerus visu zienu gādāt, bet tagad te smird par Sačoku!!!
    Nervozējiet jūs abi. Tas pāries. Sestdien pēc pirmās dienas.

13. Māri. Par ko uzbrauciens? Par to, ka kaut ko kādam apsoli un neizdari? Neuztraucies, gan jau sestdien pie kādas foreļupes smirdēšu! Atvaino, ja sagādāju Tev neērtības visu ziemu man gādājot voblerus. Vairāk neapgrūtināšu!

14. jā vīri, un jūs nesaprotiet, kāpēc makšķerēšanas sportam tik sarežģīti(neiespejami) ir piesaistīt valsts naudu vai finansējumu no malas. Latvijas čempioni foreļu spiningošanā un šitā publiskajā telpā savu netīro veļu mazgā. Domajiet jūsu komunikācija un attieksme atrisināsies pēc šīs vārdu apmaiņas, maldāties draugi. Nevaru saprast, smieties vai raudāt. Veiksmi sacensībās, bet ar šādu attieksmi uz augstiem panākumiem neceriet, Latvijas čempioni.

15. morda
    Neuztver šo pārlieku nopietni. Mēs esam katrs ar savu raksturu un katrs no savas poz;icijas arī uz notiekošo raugāmies.
    Nedaudz nervozēt ir cilvēkiem raksturīgi, tāpat kā pārteikties vai visu saprast pa savam.
    Mēs esam draugi un šie komentāri ir tikai spalvu bužināšana pirms pirmā puslaika.
    Krievi vakar smuki pasportoja savās atlases sacensībās Līčupē. Pa divām tūrēm 14 cilvēki izvilka 252 zivis. Mišins pagaidām pirmais, Šaņins piektais. Uz PČ prauc pirmie trīs. Asto’ņos sākās trešā un izšķirošā tūre.
    Aizbraukšu pafotografēt, pēcpusdienā tad te būs LČ zonu bildes.

16. labi Mārīt, centīšos uztvert šo sarunu ar vēsu prātu, bet saproti arī mani, kā outsideram, man galīgi šis neizskatās, kā spalvu pabužināšana, protams veči mēdz būt dažādi…

Tik vēlu man info ienāca par šo posmu Ogres upē, labprāt būtu aizbraucis, nez vai kāds arī filmē.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *